Soft

Hej alla rara denna söndagskväll..
 
Min helg blev soft. Så där soft som jag ville att den skulle bli. Möjligen på gränsen till tråkig, men bra ändå. Bra för det var inslag av en soft helg som jag behövde. Jag har varit snäll mot mig själv.
 

Både lördag och söndag har det blivit powerwalks för min del. Det blev sammanlagt en sträcka på nästan två mil, i raskt tempo. Jag känner mig lyckligt lottad som har detta ljuvliga spår 500 meter från mitt hem.
 
Dagens reflektion gjorde jag i just detta spår. I dag valde jag att gå spåret från motsatt håll. Ändrade riktning således. Och det blev ett helt nytt spår, en ny bekantskap. Inte alls tokigt att växla om. Mina nedförsbackar blev till uppförsbackar :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Browneyedgirl

Härligt med ett spår nära sig =) Vi har ett med precis bakom knuten, med mysig skog runt om.
Hoppas du får en fin dag, kram

2013-09-23 @ 09:19:45
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Postat av: Fina Frun

Vilken vacker promenadväg du har!

2013-09-23 @ 10:22:27
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0