Vackert smycke

Hej alla rara,
 
Min dotter har gift sig, det har ingen missat gissar jag :-) Måste få skriva om det länge till eftersom jag ämnar leva på detta underbara länge, länge.
 
Jag befinner mig fortfarande i bröllopsbubblan, fastän det inte är jag som har gift mig. Min dotters bröllop kommer jag att bära med mig som ett vackert smycke så länge jag lever.
 
 
Jag fick den äran att följa med min dotter vid två tillfällen till bröllopsbutiken för att prova brudklänningen. Den ena gången var det bara hon och jag och den andra gången, den ni ser i bild, hade vi sällskap av tärnorna.
 
Nu när jag ser tillbaka så tänker jag att det var fint att få vara med i förberedelserna.
 
Dagens reflektion handlar om att jag känner mig så innerligt tacksam över att ha fått vara med om detta underbara och oförglömliga.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bella

Stort grattis till din dotter!! Sååå fin hon var på sitt bröllop :) Måste var något alldeles speciellt både för brudpar och föräldrar!!

Kramar Bella

2013-09-05 @ 21:48:16
URL: http://www.bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Postat av: Lotta

Klänningen är som en dröm Lotta!

Jag kan bara föreställa mig hur det känns att vara med om sin dotters bröllop, att få äran att vara en stor del av planeringen och förberedelserna också. Så mycket känslor, så mycket kärlek.

Stanna i din bubbla, njut vidare ett bra tag till <3

2013-09-06 @ 01:00:48
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: A House With A View

My god vilken vacker brud!!! Vilka massa härliga bilder jag missat nedan, sååå fina klänningar, wow vilken duktig sömmerska!! Hälsa henne det är du snäll. Och vilket vackert brudpar, gah... Tack för att vi får hänga med på ett hörn, härliga bilder!

Trevlig helg!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

2013-09-06 @ 06:18:26
Postat av: Anna Adanir

Så underbar!
Som en gräddbakelse :)

Vilken ära och få vara med, hoppas jag också får vara de :)
Kram

2013-09-06 @ 06:31:54
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Channal

Det strålar om din dotter! Hon är så vacker! Klänningen är helt bedårande!

Ett vackert smycke att bevara i hjärtat!!

KRAM fina du! Anna

2013-09-06 @ 06:35:24
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Hemlängtan

Så otroligt vacker klänning!!! Och att prova ut brudklänning hör väl ändå till det roligaste i bröllopsförberedelserna. Din dotter ser otroligt lycklig ut!

Ha en underbar helg!
Kram, Jenny

2013-09-06 @ 11:47:36
URL: http://www.minhemlangtan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0