Tradition

Hej alla,
 
En tradition under sommartid sedan flera år tillbaka är att jag och min yngsta son sover över en natt hos fina vänner på deras landställe i Trosa. Och i helgen var vi där. En fin tradition som är väl värd att hålla fast vid. Både jag och sonen tankar vänskap och med den en massa kärlek. Sol och bad blev det också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En fin helg tillsammans med fina vänner på Marö. Ett paradis att trivas på.
 
Dagens reflektion handlar om helgen som börjar lida mot sitt slut. En fin helg. En helg att vara glad över. I morgon stundar en ny arbetsvecka. Fint att gå till jobbet med en fin helg bakom sig.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad du är duktig, vilka fina bilder du tagit!!! 🌟

2014-07-21 @ 00:31:43
Postat av: Lena - gott för själen

Wow, vilket ställe! Syns att det är ett ställe att hämta energi på!

Ha en fin start på veckan!

Kram Lena

2014-07-21 @ 08:39:13
URL: http://gottforsjalen.se
Postat av: dianasdrömmar

Vilket mysigt ställe, jag var i Trosa häromdagen kram Diana

2014-07-21 @ 16:50:17
URL: http://www.xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0