Oändligt tacksam

Hej och god sen kväll.
 
 
Det här är jag och jag har semester.
 
 
På den här bryggan har jag de senaste dagarna tillbringat en hel del tid. Här trivs jag som allra bäst.Jag tänker bra och är närvarande. Här och nu.
 

Vid bryggan får jag alltid sällskap. Känner mig aldrig ensam. Låt mig få presentera andfamiljen.
 
 
Svanar är oftast på väg någonstans, har jag märkt.....glad att fånga dem i bild när de passerar bryggan.
 
 
Dagens båtbild, tagen från bryggan.
 
Dagens reflektion gör jag efter att ha haft sommarsemester i exakt två dagar. Förra årets sommarsemester går inte att jämföra med årets. När jag gick på sommarsemester förra året mådde jag inte bra. Det fanns en oro inom mig, en oro som tog överhand och som jag var tvungen att leva med. En oro som styrde mina tankar, mitt liv och som gjorde mig sjuk. I år är det med lätta steg jag har semester. Jag mår bra och den där oron som formligen åt upp mig har gett sig vika. Jag mår bra, jag har det bra.
 
Redan innan jag gick på semester så visste jag, visste att jag skulle får en bra sommarsemester. Tacksam, oändligt tacksam!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ljuvliga Lotta…vill sitta där med dig.

NJUT nu…koppla av och låt semesterkänsla bara ta tag i dig.

Miss you too!


Svar: Finaste Lotta, jag vill ha ditt sällskap på bryggan! Kom hit! Tänk som vi skulle snicksnacka och njuta samtidigt. Var några timmar i Stan idag. Tänkte på dig då. Kram
Mammaxtre

2014-06-18 @ 04:26:06
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Lena - gott för själen

Så skönt att höra att du mår så bra!

Vad härligt det ser ut på bryggan!

Kram Lena

Svar: Lena, det är härligt på bryggan :-)
Mammaxtre

2014-06-18 @ 06:22:58
URL: http://gottforsjalen.se
Postat av: Karin

Åh så roligt att höra, Lotta. Hoppas du får en fin semester! Ses vi på lördag kanske?
Kramar

Svar: Tack snälla! På lördag ses vi inte, jag har en date med din dotter en annan dag :-)
Mammaxtre

2014-06-18 @ 14:22:05
Postat av: Channal

Underbart att höra Lotta! Önskar dig en finfin sommar!

KRAM Anna

Svar: Detsamma önskar jag dig Anna!
Kram
Mammaxtre

2014-06-18 @ 15:25:31
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Men vilken härlig känsla! Vad kul att du mår så mycket bättre inför denna semester! Livet går upp och ner, jag känner igen mig i det... Jättefina bilder på bloggerskan, vilken fin miljö du har det kring dig.

Många kramar aka

2014-06-18 @ 22:59:59
URL: http://ahousewithaview-aka.blogspot.se
Postat av: Ninelin

Hoppas du får superhärliga lediga dagar!

Snälla väder. . . lite bättre kanske.

Kram N

2014-06-19 @ 12:38:03
URL: http://ninelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0