Den här helgen

Hej och välkommen hit till mig och min vardag,
 
Den här helgen har bjudit på trädgårdsarbete, loppmarknad, fynd, god mat, skön säng, irritation, stolthet, oro, löpning, och på en mycket svår pollenallergi.......
 
 
Dagens båtbilder
 
 
Trädgårdsliv
 
 
På landet blir man ett med djur och natur.
 
 
Dagens spegelbild
 
Dagens reflektion är att pollen har en stor inverkan på en allergikers liv och jag gillart inte!
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Massa pollen här med….som tur var är jag ok men inte maken som är superallergisk.

Å, Lotta. Saknar dig. Snart snart snart ses vi.

Puss o Kram

Svar: Snart ses vi, ska bli mysigt!
Kram
Mammaxtre

2014-05-05 @ 03:34:29
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Channal

Skön helg! Men jobbigt med pollen. Hörde på radion att det är ovanligt mycket björkpollen! Varningsnivå är 1000 någonting! I år har det legat på mellan 10.000-45.000!! Så mycket björkhängen har det inte varit sedan 2006. Tom jag har rinnig näsa! Tar en clarityn varje dag.

Kramar Anna

2014-05-05 @ 20:14:06
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Coolaannna

Blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dina båtbilder igen. Jag har sorterat bort saker inom mitt jobb som frigör mer tid. Att följa fina bloggar är så rogivande för mig. Din är en av dem.

Kramar Anna

Svar: Vad glad jag blir Anna, tack!
Mammaxtre

2014-05-06 @ 10:48:28
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Så fina bilder Lotta och tänk, det är där bland vatten och båtar som jag tänker mig dig. Det som är ditt hemma. Kärlek och välmående. Blir glad av att se dina båtar.

Det är ljuvligt vackert i naturen just nu men ack vilken plåga för allergiker. Jag hoppas att det lättar för dig, att kanske även ni har fått lite regn idag som dämpar.

Ta hand om dig vännen.♥

Kram Lotta

Svar: Tack rara du!
Mammaxtre

2014-05-06 @ 11:05:13
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: frida svensson

jag säger detsamma! vilken JÄKLA pollenBOMB vi haft i år. jag är halv döende! pollen triggar igång astman, som gett mig någon form av luftrörsinflammation och jag ömsom piper fram andning och ömsom hostar lungorna raspiga. Nej du min vän, det ÄR synd om oss!

kram på dig!

Svar: Det avtar ju aldrig heller, känns det som :-(
Mammaxtre

2014-05-14 @ 10:06:00
URL: http://www.cuntless-lux.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0