Borta bra men....

Godkväll

Har varit iväg. Varit iväg och haft det bra. Varit iväg och blivit bortskämd med god mat och fika omvartannat OCH hotellfrukosten....så god!




Bodde bra gjorde jag också. Rummet bjöd på utsikt över Bråviken. Vackert oavsett klart väder eller dimma.




Utsiktsbilder



Jag blev alldeles lycklig över att få träffa denna fina. Blev som ett barn på nytt. Fin delfin som gjorde min dag, gav mig energi.

Dagens reflektion "borta bra men hemma bäst" Härligt att resa bort och fint att komma hem.

Må så gott











Kommentarer
Postat av: Channal

Bråviken är vackert! Både med solglitter eller med dimma! Precis som du säger! Sen är ju delfiner så söta!!

KRAMAR Anna

2014-09-18 @ 22:16:37
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ahhh, delin! Mitt favvodjur, ja förutom hund o häst då. De är så himla härliga att beröra.
Ha det gott
Kram

2014-09-19 @ 18:16:38
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: LiteAvLinda

Vilken utsikt från rummet, det skulle jag ha svårt att lämna ;) Nu är det en 2:a till salu högst upp i ditt hus ;) Inte alls lika fin som den andra lägenheten men jag ska nog gå och titta på den iaf. Trevlig helg, kram!

Svar: Kom förbi vetja! Vore trevligt att bli granne med dig😘
Mammaxtre

2014-09-20 @ 08:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0