Parc Ciutadella

Hallå där,
jag skulle kunna berätta för er att jag sedan förra helgen känner mig lite kär i Paddington eller att basketmatchen jag var på i lördags blev spännande först på slutet eller att Trollkarlen från OZ tillsammans med den yngste av männen i mitt liv och fina vänner idag var ett trevligt inslag denna helg. Jag skulle också kunna berätta för er om att jag utöver allt detta har motionerat och att jag haft det mycket bra.
 
Men...jag har inga bilder så jag går inte närmare in på min kärlek till Paddington eller min helg.
 
Det jag har bilder på är från en underbar park i Barcelona. Jorå, jag har fortfarande något att berätta från den weekenden :-)
 
 

Jag älskar att strosa runt i parker. Tycker om att insupa atmosfären. I denna park uppskattade jag lekfullheten särskilt mycket. Tycker om att se människor njuta av livet i en park. Några jonglerar, det spelas pingis, andra picknickar, någon målar, någon fotograferar, några springer andra går hand i hand och så vidare. Parc de la Ciutadella är en park full av liv. Min ena syster rekommenderade den till mig inför min resa dit och nu rekommenderar jag er alla att besöka denna fina park om ni eller när ni åker till Barcelona.
 
Dagens reflektion är att bra helger och trevliga resminnen det är fint det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vill gå i en park med dig Lotta!! Å, du är så härlig och jag blir så där pirrig när du berättar sånt här.

Fina bilder vännen! Jag är jättesugen på Barcelona nu.

Saknar dig, hela tiden!

KRAM

2015-02-09 @ 00:23:51
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vill gå i en park med dig Lotta!! Å, du är så härlig och jag blir så där pirrig när du berättar sånt här.

Fina bilder vännen! Jag är jättesugen på Barcelona nu.

Saknar dig, hela tiden!

KRAM

2015-02-09 @ 00:23:51
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Channal

Parc de la Ciutadella i Barcelona där var vi, mannen och jag! Vi gick den långa promenaden. Vackert!

KRAM Anna

2015-02-09 @ 21:25:26
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: maria at inredningsvis

HÄRLIGA bilder jag vill ha sommar NUUU trött på vinter uch :) hoppas du haft en fin alla hjärtanshelg

Ny post..mitt sovrum före efter sänggaveln med stoort S :)

jag önskar en skön ny vecka

LOVE Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0