Mamma & Melker



Idag fick Melker vara ledig från dagis. Imorse tog vi en långpromenad till min frissa då det var dags att färga brynen igen. Promenaden blev för lång tyckte Melker - är vi inte framme snart ?  - jag har ont i benen. Promenaden tog längre tid än beräknat så vi kom aningens lite sent. Väl framme var Melker nöjd och skötte sig perfekt!
Jag blev ompysslad av min frissa medans Melker satt som ett ljus. Jag fick kaffe och en skvallertidning som jag hastigt hann ögna igenom.  Melker fick kaka och serietidningar att kika i. Stolen var snurrbar och det var speglar överallt, perfekt för honom helt enkelt.



Efter besöket hos frissan tog vi oss till en lekpark. Innan vi tog oss hem hanns det med att äta glass och åka buss, kortade ned promenaden lite.

Väl hemma är det nu att packa, städa och laga middagsmat som gäller. Ikväll är det att handla på Maxi som gäller så att kärleken slipper tänka på sådana göromål när jag är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0