Mysigt

Hejsan,



Efter grötfrukosten imorse bestämde vi (jag och Marcus) oss för att ta en lång promenad. Marcus tycker om att gå igång benen innan match, och jag behöver röra på mig. En riktigt trevlig start på dagen. 



Idag var det match i Björkängshallen mot Flemingsberg. Samling kl. 11.15 och matchstart kl. 12.30. Jag slog ihjäl tid innan matchen genom att läsa lite ur Läckbergs bok "Fyrvaktaren". Kallt som attan var det i ishallen men av erfarenhet hade jag min pläd med mig. På bilden ser ni ett glatt vitt gäng som precis gjort första målet i matchen.



Matchen som slutade 4-4 var riktigt underhållande och  mycket bra. Hela laget har lyft sig flera snäpp om man jämför med början av säsongen. De är på gång nu! De är mer samspelade än tidigare.

På vägen hem svängde vi förbi en sportaffär och köpte nya träningsskor till Marcus. Trasiga skor är det värsta jag vet! Inte det värsta kanske, men någonting ditåt ....

Nu sitter jag här hemma med (nästan) hela familjen. Malin lyser fortfarande med sin frånvaro. Men Kärleken och Lillfisen är hemma hos mig och Marcus igen, mysigt!

Jag är barnsligt förtjust i att ha dem nära mig. Njuter i fulla drag av att sitta i soffan och ha mina kära samlade i ett och samma rum/plan. Detta oavsett det faktum att samtliga är upptagna med sitt. 

En fortsatt trevlig söndag önskas er alla.

Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Mysigt med en promenad ihop med sonen!

Ser att ni också spenderar mycket tid på olika idrottsarenor!:) Fast vi tillbringar tiden vid bandyplaner.

Kram

2010-02-14 @ 22:02:36
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Grodmamman, tanken slog mig imorse på att det kanske inte är så många 14åriga söner som vill ut och promenera med sin mamma. Jag är glad så länge han vill umgås med sin mor på tu man hand.

Ha det gott

2010-02-15 @ 06:52:58
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Mysigt är aldrig fel.....

Läckbergs bok gillade jag oxå även om jag inte tycker det är en av hennes bästa.

Hoppas att din start på veckan varit bra!!

Kramar<3

2010-02-15 @ 19:01:13
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0