Inflyttningspresent

God kväll alla som hittat hit,
 
Det blev en lång dag idag. Först arbete på jobbet och sen städning i den nya lägenheten.
 
 
 
 
Jag har bestämt mig för att ge mig själv en inflyttningspresent, för det är jag väl värd. En nyckelhållare från Louis Vuitton. Mina nya hemnycklar och jag kommer nog att trivas ihop, tror ni inte :-)
 
Dagens reflektion handlar om att jag nästa gång jag köper ett nytt boende vet bättre. Nästa gång skall jag kontrollera städningen innan jag tillträder. Och nästa gång skall jag kolla avloppen och se till att dessa rensas  innan tillträde. Att ha stopp i avloppet innan man ens flyttat in, känns sådär och att ha fönster som är urskitiga känns också.... :-(
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Lotta

Såklart du ska ha en fin nyckelhållare käraste Lotta!

Och apropå avlopp, vattenblandare och sånt. Man lär sig och nästa gång är det något som tas upp med säljaren och mäklare.

Kram och jag önskar er en fin helg!!

2012-10-20 @ 00:13:40
Postat av: Jessica syster

Jag fixar den på måndag:)
Puss o kram

2012-10-20 @ 09:46:06
Postat av: Channal

Du vet väl att rent juridiskt har du rätten på din sida! Du kan anlita en städfirma som städar! Putsar fönster o avlopp! Sedan skicka räkningen till säljaren! Det är deras problem! Inte ditt!!

Chic nyckelhållare! Väl värt!! KRAM Anna

2012-10-20 @ 12:05:02
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: A piece of Happiness

Snuskhumrar säger jag. Fifan!

Klart du ska ha en nyckelhållare men den borde ju inte du betala.

2012-10-20 @ 16:27:39
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: Bella

Usch o fy för att flytta till ett nytt boende som inte är ordentligt städat...

Klart du ska ha en ny fin nyckehållare :)

Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem!

Kramar Bella

2012-10-21 @ 17:51:34
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0