Några bilder från helgen

Hallå där,
 
lite stiltje i bloggen eftersom jag har fokus på flytt....:-)
 
Nedan följer några bilder från helgen.
 
 
 
I lördags startade hockeyn upp för yngsta sonen. Äntligen, som jag har längtat!
 
 
Svanen frångade jag på bild i lördags kväll.
 
 
Dagens båtbild
 
 
Inget lockande badväder idag :-(
 
 
Vacker trots tyngd av regn.
 
 
En sådan här skulle jag så gärna vilja ha. Den skulle passa fint i lägenheten, den vi snart flyttar in i :-)
 
 
Ett sista hopp för i år, kanske....
 
 
Dagens spegelbild :-)
 
Dagens reflektion handlar om att jag kommit så långt med min löpning att jag inte längre är orolig för att inte springa regelbundet. Jag inledde min löpträning med tre gånger i veckan och på fasta dagar. Nu har jag inte tid och möjlighet att springa tre gånger i veckan och på fasta dagar men det går riktigt bra ändå. Jag har nog kommit en bit på väg minsann.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Anna Adanir

Härliga bilder!
Mandrake beach ser lite igenvuxet ut :)
Kram

2012-10-14 @ 20:32:09
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Channal

Härliga bilder! Förstår att det är mycket med flytten!
KRAM Anna

2012-10-14 @ 20:59:19
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilken härlig blandning av bilder, både somrigt och vintrigt med hockeyn. Härligt när löpningen känns bra, jag har inte nått dit än men kämpar...

Kram LInda

2012-10-14 @ 23:20:17
URL: http://alltochelleringet.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tycker också om att hockeyn börjat. Blir glad av det och alla fina bilder ;)

Du är så duktig som får ihop allt nu, inklusive löpning också även om det inte är lika regelbundet som tidigare.

Fin du är på bilden

Kram!

2012-10-15 @ 01:02:47
Postat av: majamyra | tired parents and happy kids lives here

Å vad jag saknar att se på sonen när han spelar innebandy.
Gillar din tröja som speglar sig :) Fina foton!
Ha det gott!

2012-10-15 @ 13:52:43
URL: http://www.majamyra.se
Postat av: A House With A View

Oj så vackra bilder!! Och vilken fin svan!! Den där superläckra glasflaskan skulle gärna få flytta in hos mig:))) Häftig din tröja är också:)))

Kraaaaaaaaaaaam aka

2012-10-15 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0