Snälla barn ♥

God kväll alla,
 
Jag älskar listor av alla de slag. Jag har "to do"  listor,  jag har" att köpa listor" och jag har" önskelistor".
 
På att köpa listan finns stort som smått och billigt som dyrt. Jag betar så sakterligen av den.
 
 
Kommod (badrumsskåp med handfat) och ny blandare) √
 
 
Keps (till mig) √
 
Älskar att bocka av mina listor. Älskart!
 
Dagens reflektion handlar snälla barn. Den äldste sonen hämtade den yngre sonen i skolan. Den äldre sonen lagade middagsmat och såg till att både den yngre sonen och jag  fick mat i magen. Den äldste sonen ställde upp med dessa bestyr så att jag kunde jobba över. Utan honom hade det inte varit möjligt. Snälla barn, så värdefullt ♥

Kommentarer
Postat av: tinajo

Ja, det är fint med barn som ställer upp! :-)

2013-03-26 @ 20:41:01
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: LiteAvLinda

Gaah! Jag skulle ju kolla med M om han kunde koppla in det åt dig :( här helt glömt, men gör det gärna om det fortfarande är aktuellt :) kraam

2013-03-26 @ 21:34:01
Postat av: Maidi

Listor måste man ha av alla sorter.. Gubben har allt i sin telefon men vissa saker vill jag ha på papper..

Kram Maidi

2013-03-27 @ 08:07:11
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: ulrika

Den där kepsen vill jag också ha fast snälla barn är ännu bättre förstås. Vad kul att du också ska till Bloggträffen - då hoppas jag vi får chansen att säga hej - IRL. Har ju ingen aning om hur du ser ut men du får väl ha en namntag med "mammaxtre" ;)

Kram Ullis

2013-03-27 @ 10:15:44
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0