Höst

Hej,
 
Vi har passerat mitten av november och vi har fortfarande höst.
 
 
Att plantera hösten i kruka är verkligen trevligt.
 
Dagens reflektion är att jag även i år har som mål att bli klar med alla julklappsinköp innan 1.a advent. Och jag ser ut att nå mitt mål i år igen. Förra året lyckades jag finna julefrid och detta berodde mycket på att jag var ute i god tid med julklappsinhandlingen. Jag gillar att ha framförhållning. Mår bra av det.
 
Snart har vi 1.a advent  :-)
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Det var smart av dig! Nu köper jag knappt några julklappar, men däremot har jag lyckats bli av med en del av julstressen. Jag har nämligen beställt vår julmat färdig från Fina Fisken. Det är så mycket mat att vi har både till dagen innan julafton och själva julafton. Jag kan jobba dagarna innan. Maten är färdig och vi slipper äta julmat i 2 veckor. Jag är nöjd över det lyxiga beslutet. Kram!

Svar: Vis av erfarenhet Linda :-) Fina fisken var ett bra val. Kram
Mammaxtre

2014-11-18 @ 19:48:03
Postat av: lotta

Å! Vilken härlig kruka. Så vacker patina.

Jag känner också mer julefrid när jag har läget under kontroll. December i Sverige är så fint med julmarknader och alla ljus som tindrar i fönster och ute på torgen. Saknar den känslan här!

KRAM!

2014-11-19 @ 02:28:04
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: anna adanir

Godmorgon!
Kikar in på bloggen nu, de var ju länge sen :)
Jag har ju flyttat bloggen som sagt så kika in där om du vill.
Jag har köpt en julklapp iallafall, en som kommer få alldeles för mycket är lilla Svea.
Kram

2014-11-20 @ 06:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0