Saknad

God kväll,
 
Jag har lånat ännu en bok från biblioteket som jag nu har läst ut.
 
Dagens inlägg bjuder således på ännu ett boktips.
 
Annika Estassy har jag läst en bok av tidigare. Tipsade er om den för lite sedan "en croissant till frukost"
 
Boken jag nu läst har jag läst i fel ordning (men det gjorde ingenting) Solviken är den första av Annikas böcker och det visade sig att de på sitt sätt hörde samman.
 
 
Solviken är en varm relationsroman. Den handlar om kärlek - om val man gjort/gör - om det svåra i att ens tidigare partner träffat en ny - om barn som hamnar mittemellan - om att vara den andra kvinnan -  och om att våga.
 
Denna bok tyckte jag mycket om att läsa. Den var ett fint sällskap på tåget till och från jobbet. Vissa dagar blev den även mitt lunchsällskap. Jättemysigt sällskap.
 
Annika Estassy, jag vill läsa mer av dig!
 
Dagens reflektion handlar om min mormor. Min fina mormor som jag stod så nära. Hon bor i himlen och jag hoppas att man firar henne idag. För det är hennes dag idag. Jag saknar min mormor! Hon fattas mig.
 
Må så gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: The Place To Be

Jobbigt när personer man håller av inte finns på denna jord. Kärlek till dig och lilla mormor <3

Kram Malin

Svar: Gulle dig. Vad du är rar!
Mammaxtre

2014-11-24 @ 09:35:33
URL: http://theplacetobe.se/
Postat av: Channal

Din fina mormor finns i ditt hjärta... och min med!

Trevligt sällskap du har. Nu blev jag riktigt nyfiken på Annika Estassy! Har inte läst något av henne. Tack för tipset!

KRAM Anna

2014-11-24 @ 21:29:02
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Home2tiny

Då tror jag att min o din mormor har kafferep i himlen o äter gräddtårta. Saknar också min snälla o mysiga mormor. Kramisar Tina

Svar: Kafferep lät trevligt. Det hoppas jag på. Tack rara du!
Mammaxtre

2014-11-24 @ 21:43:27
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Anonym

Vill komma och krama dig. Ha det bäst/Kristina

2014-11-24 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0