Också

Hej,
 
Idag bjuder jag på bilder som också representerar Barcelona. Åtminstone det Barcelona jag besökte.
 

Detta hus låg i ett bra område ( läget var galet bra) kanske låter jag mig luras av det slitna och allmänt stökiga. Kanske räknas detta som ett bra boende och inte ett sämre?
 
 
Uteliggare fanns förstås. Många var dom dock inte, iallafall så såg jag få.
 
 
Pigga papegojor fanns det gott om. Jättetrevligt!
 
Dagens reflektion handlar om kontraster. Jag är glad i dessa bilder. De gav mig en helhetsbild. Kontraster berikar. 

Kommentarer
Postat av: millandante

Spännande resa genom dina ögon... fick mig en tankeställare, tack!

Kram Milla

Svar: Tack själv!
Mammaxtre

2015-01-25 @ 18:34:10
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Channal

Bra att bli påmind. Det gör mig tacksam! Att stå upp mot orättvisor ligger mig varmt om hjärtat. Att kunna göra något...

Kram Anna

2015-01-25 @ 20:41:31
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för tipset om Hysén krönikan. Passade som handen i handsken en dag som denna. Kram

2015-01-25 @ 23:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0