Modershjärta

God morgon, fredagen som jag och säkert många med mig längtat efter är nu här.....



Den här bilden tog Sirpa när vi var i NY hon och jag. Den får symbolisera att det är fredag idag.

Imorse när jag smög in i köket blev mitt modershjärta alldeles varmt. Marcus hade förberett frukostbordet genom att duka samt tagit fram smörkniv, osthyvel och en påse med bröd. Det var väldigt trevligt tycker jag. Blev så glad! Tack, tack, tack älskade unge.

Denna dag ska inledas med ett pass på gymmet. Mitt tredje pass. Snart är det en vana va :-))

En riktigt bra fredag hoppas jag att ni alla får.


Kommentarer
Postat av: Stina

NY är en underbar stad! :)

Vad duktig du är som tränar, kämpa på!

2009-12-04 @ 06:45:03
URL: http://stadochstuga.wordpress.com
Postat av: Sirpa

Bra jobbat Lotta! Svettas på ordentligt nu, så ska du se att rygg och annat mår mycket bättre.



Trevlig helg!



PS nu har jag en hög med barn-CD-skivor ihopsamlade till Melker, hälsa honom det;=)

2009-12-04 @ 06:54:52
Postat av: Carin Önnestam

Det är trevligt att låsa vad som är på gång utanför Stockholm.

Carin

2009-12-05 @ 16:46:13
Postat av: Caroline

Kan rapportera att det har varit snoblandat regn har i NY, sag lite vitt pa biltaken! Alltid nat!

2009-12-06 @ 06:23:29
URL: http://swedecaroline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0