Lördagmorgon


Sonen (den yngste) väckte mig kl. 06.00 och ville att vi skulle gå upp. Jag försökte få honom att sova en liten stund till, han gick med på att vila med betoning på att vila en stund till. Kl. 06.30 ville han inte vila mera. Vi smög därför ner på mellanplanet för att göra kaffe till mig och välling till honom. I väntan på att kaffet skulle bli klart gick jag igenom posten som låg på köksbänken. Går du i Bröllopstankar ?  -svar nej tyvärr!

Post i min smak.

Golfsäsongen känns långt borta, ser dock fram emot den. I sommar då ska jag banne mig klara av att få bort +(plusset)  i mitt handikapp!

Vi myser i soffan. Nedbäddade med mysig filt , kaffe i koppen, välling i flaskan
och barnprogram på tv:n. Sonen är febrig.

Kommentarer
Postat av: Maribella

Hej, tack för "titten"! Nu kikar jag in hos dej, och önskar att jag hade haft din morgon istället för min...gick upp halv sex för att jobba! Men jag är ju ledig på tisdag när alla andra kliver upp!



Hoppas sonen kryar på sig och inte smittar ner er andra!



//Maribel

2009-01-24 @ 15:53:21
URL: http://maribellassk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0