New York dag 4 forts....

Hej, har i New York ar klockan nu 21. 38. Vi sitter vi datorerna. Jag bloggar och Sirpa som ar duktig med datorer ser till att vi far varandras bilder,  fran vara kamerors minneskort. High tech Women...




Ikvall gav vi oss ut i hallregn for att ata en god bit mat. Sirpa hade fatt tips av en kollega om ett stalle som var val vart att besoka. Hon hade med sig en tidningsartikel om detta stalle. PJ Clarkes. Ar ni i New York ga da dit. Maten var mycket bra, till ett bra pris.



Sirpa vid middagsbordet.



Resans andra drink for min del blev en Cosmopolitan. Ar man i New York maste man dricka en sex and the City drink. Detta oasvett pa vilken resturang man befinner sig. Antagligen var jag ensamen om att bestalla en drink pa just detta stalle. Kanske den enda nagonsin... Haller med dig Sirpa nar det galler detta, men den var god och kostade gratis :-)



Efter en mycket god middag bar det av till en irlandsk pub.

Ett glas vin senare sitter vi nu har vid datorena pa hotellet, en tidig lordagskvall. Vi ar trotta, men kanner oss valdigt nojda. Vi ar och har nu under ett par dagar varit valdigt langt ifran vardagen. Vi bada kanner oss redo for att lamna denna fantastiska stad, for att imorgon bege oss hem till vara familjer.



Manga fina bilar har vi sett under dessa dagar i New York. Ikvall passerade vi en parkerad Hummer. Den langsta jag sett.

Imorgonbitti ska vi packa, samt checka ut tidigt. Darefter ska vi utforska staden en sista gang. Sen aker vi hem till landet lagom.  Nu skall jag njuta av varat harliga hotellrum en sista natt. Hur man bor ar inte superviktigt eftersom man tillbringar sa enormt lite tid pa rummet. Men jag maste erkanna att det har varit oerhort trevligt med ett BRA rum. Oerhort nice med uppgradering.

See You

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Jag var ett nummer i från att vinna 6000:- på 50/50 :(

Underbar resa ni verkar haft, den kan du suga på länge förhoppningsvis!

2009-10-25 @ 08:34:41
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0