Om man lyfter blicken

Hej på er,



Idag har jag ätit en fantatsiskt god lunch på Glashyttans värdshus. Jag och en chefskollega bjöd ut två medarbetare för att tacka dem för lång och trogen tjänst. Båda två hade arbetat i 30 år på samma arbetsplats. En trerätters stod på menyn. Vädret var fint vilket möjligjorde för oss att sitta utomhus att avnjuta denna lunch.



Min efterätt. Lunchen var ett annorlunda inslag i arbetsdagen.

Om man lyfter blicken och ser sig omkring finns det massor med vackert runt om oss. Nedan finns tre bevis på detta.


September har bjudit på vackert väder med mycket sol & värme. Idag såg jag spår av hösten i gräset.



Ros på en nyponbuske. Vacker i sin enkelhet.



Rönnbär. Även de vackra med sin skarpa färg.

Natti Natti

 


Kommentarer
Postat av: Fembarnsmamman

Hej,



Vad roligt att du hittade min blogg. Ska bli spännande att följa din blogg, du har så rätt i att "Tiden är nu", vi har ingen aning om vad som händer "sen" eller "snart".



Kram från fembarnsmamman

2009-09-12 @ 12:26:50
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0