Herrejösses

Gokväll på er alla, jag har haft en bra dag  idag.



Jag har även haft en bra kväll då jag hjälpte Malin att transportera saker till den lägenhet hon hyr i andra hand.  Varför det var bra är för att jag nu känner en oerhörd lättnad. Nu har jag varit hemma hos henne. Jag vet nu att lägenheten är fin och att området verkar vara helt ok. Hennes pojkvän Raginal som också var med ikväll har jag fått ett gott intryck av. Det känns såklart  också bra för en orolig mamma.

Herrejösses,  ett av mina tre barn har flyttat hemifrån....

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vet hur det känns....

Christoffer har flyttat till västerås i torsdags för att läsa på högskolan där.

Lycklig för att det går bra för barnen men vemod över att en epok är över snart. Camilla flyttade hem till pappa igen igår

Så Solo igen, Tack och lov för min blivande man.

2009-08-22 @ 20:33:57
Postat av: mammaxtre

Marie, vad kul att du hittat hit. Vad glad jag blir! Utifrån vad du skriver i kommentaren så synes vi ha mycket att prata om du och jag. Frågan är om vi ska ta det innan eller efter bröllopet?

Kramkram

2009-08-22 @ 22:47:47
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0