Efter jobbet


Kärleken har vabbat idag. Busungen behövde en dag till hemma för att kurera sig. Feberfri är han men fortsatt förkyld och hostig, dock fylld av energi. Jag är också förkyld och (lite) hostig. Dock har jag inte busungens energi, vill ha dock! Passade på att sluta tidigare idag. Väl hemma hade kärleken middagsmaten klar. Det är bland det bästa jag vet att komma hem och maten är färdig. Att slippa börja laga mat efter en dag på jobbet. Efter middagen åkte jag och kärleken till Skärholmen då jag ville köpa något nytt till mig. Vi ska på inflyttningsfest imorgon och det känns som att jag ALLTID går i samma kläder. På Sisters köpte jag en vit skjorta samt en sjal/halsduk. Marcus passade busungen så vi fick shoppa utan att jaga "barn" i centrumet. Tack Marcus!



Jag prenumenerar på två tidningar. Båda dessa låg i brevlådan idag. Familyliving är favoriten. Jag börjar alltid med att läsa Kristin Kaspersens kalender. Innan jag går och lägger mig skall jag avnjuta en kopp te som Marcus precis håller på att koka till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0