Vardag



Då är det vardag igen. Första arbetsdagen efter en veckas semester och jag är trött. Jisses vilken temposkillnad mellan livet med tjejligan i Sälen och en dag på jobbet. Även fast jag har haft en ersättare under min frånvaro så fanns det att göra vill jag lova. Hann inte allt jag planerat att hinna med under dagen varför jag blev tvungen att ta jobb med mig hem. Har en heldag med min personal imorgon vilket jag inte hunnit förbereda. Då jag hade hockeykörningen ikväll passade jag på att sitta på Telgerinken och jobba. Perfekt lösning att jobba undan medans grabbarna  fysar efter ispasset. Nu är klockan sent och jag är i princip precis hemkommen från hockeyträningen. Bilden ovan visar Marcus in action under träningspasset. Nu ska jag göra några måsten och sedan gå till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0