Livskvalitet

Idag blev det då dags för ombytta roller. Kärleken påbörjade sin semester och jag gick till jobbet. Jag hade bestämt mig för att inte gnälla om att semestern är slut och det var dags att jobba igen. Jag har inget att gnälla över som haft sådan toppenbra semester, och som har ett jobb att gå till. Upp med tuppen och iväg till jobbet for jag.....



Att inte ha semester samtidigt innebär att vi kan bo kvar ute på landet. Hade allt varit som vanligt skulle vi ha flyttat hem, vilket skulle ha inneburit att Fisen hade blivit tvungen att gå på dagis och att Marcus inte får spela golf. Nu bor vi kvar på landet och jag pendlar. Detta ger  oss en hög dos av god livskvalitet  

Ha det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0