En kravlös dag

Dagen började med att äta frukost utomhus. Så underbart härligt!



Farbror Ante hittade en Huggorm på tomten. Denna fångades in av kärleken. Då Huggormar är fridlysta transporterade  farbror Ante bort ormen och placerade ut den på ett lämpligt ställe. Långt härifrån.



Stegräknartävlingen har fått igång oss. Idag tog vi en lång promenad. Melker fick åka i sin skrinda. Han lyssnade på musik och var nöjd under hela promenaden



På vägen till och ifrån landet passerar man huset på bilden. Jag älskar detta hus!



Här ser ni Svärmor och Leif ta emot kunder i sin butik.



Kärleken, farbror Ante och Leif valde att gå en golfrunda. Jag, svärmor och Melker åkte in till Trosa,  och fikade på Café Nilsson. Därefter skildes vi åt. Svärmor och Melker åkte för att handla och jag promenerade hemåt.



Medans mamma bloggar passar Melker på att göra bus!!!!

Den här dagen har varit precis vad jag behöver. En dag helt utan krav, vad skönt!  En dag med sol, som jag har längtat!En dag med motion, som jag så väl behöver!

Marcus får jag inte tag på, det inte går att nå honom säger en röst i örat var gång jag ringer till honom.

I skrivande stund har jag idag kommit upp i 14 932 steg.  Än är dagen inte slut då en kvällspromenad väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0