Disktrasa

Hallå där alla ni som kikat in,



Denna Eva Solo disktrasa kikade jag länge och väl på. 279 kronor för en disktrasa, kan man inte köpa!? För dyrt! Jag är ingen vän av disktrasor. Finner dem ganska äckliga. Genom åren har den påträffats dyngsur och äcklig liggandes i diskhon. Luktar inte gott alla gånger heller... Men Eva Solos disktrasa var ngt nytt. Kanske ett bättre alternativ än de man hänger vid diskkhon på tork? När jag bestämt mig för att inte köpa ngt jag sett och vill ha men kommer på mig själv att jag inte kan släppa tanken på det jag sett och vill ha, då är det lika bra att köpa. Så blev det med denna (för dyra) disktrasa. Var tvungen att ha den helt enkelt och så fick det bli. Nu har jag testat den och är inte supernöjd. Praktisk då man placerar den i ett ställ. Aningens roligare att se på. Men att den skulle vara bättre än en vanlig tråkig vette sjutton.

Nu ska datorn stängas av. Melker ska nattas och tvätt hängas....

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Oh, my god! Man får hoppas att den går att tvätta :)

2009-09-07 @ 20:19:21
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Den går att tvätta. Tilläggas ska att det i priset ingick två trasor & en ställning. Kramkram

2009-09-08 @ 06:01:59
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: Sirpa

Men den är ju snygg...;=)

2009-09-08 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0