Skratt

Hej på er, ikväll kände jag att jag inte hade något speciellt att skriva om i mitt inlägg. Detta var innan Marcus skulle berätta ett skämt. Ikväll är hela familjen hemma. Detta är ytterst ovanligt. Passade på att hålla mina ungdomar sällskap i köket och det visade sig att vi alla tre var väldigt trötta. Skratt och fniss var ett tydligt tecken på just detta. Marcus frågade om vi ville höra ett skämt. Såklart ville vi det. Bara det att varje gång han försökte börja på skämtet så skrattade han. Efter tjugoelva försök gav han upp. Han bad då att få skriva ned skämtet istället. Enklare så.... sagt och gjort

Du e så seg så att det tar 2 timmar för dig att kolla på programmet 60 minutes

Malin och jag läste och skrattade. Vi skrattade dock inte åt skämtet (tror jag). Vi skrattade nog mer åt honom och svårigheten för honom att klämma ur sig några få ord.

Dagens skämt har han således bjudit oss på, och nu även er. Ett skratt förlänger livet sägs det.

Tack Marcus! 

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Ett gott skratt förlänger livet sägs det. Det tror jag det ligger mycket i!

2010-02-18 @ 07:51:07
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Frida-Fantastiskamamman

Tack nu blir jag några minuter äldre än vad jag blivit utan Marcus skämt hihi..

Ha en fin avslutning på veckan!

Kramar<3

2010-02-18 @ 11:51:41
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0