Härligt!

Hej alla ni som hittat hit,

Åh vad det är härligt att få sluta redan klockan 12.00 en tisdag. Arbetstidsförkortning känns inte helt fel. Jag har massor att göra på jobbet, skulle lätt kunnat ha stannat kvar och jobba. Men, jag hade lovat Lillfisen att han skulle få gå hem tidigt från dagis. Så nu är vi hemma vilket vi båda är lika glada över. Känner mig nöjd över prioriteringen fastän jag vet att det kommer att innebära att jag får sitta kvar på jobbet en kväll framöver för att jobba undan.

Denna eftermiddag och kväll ska jag förvalta väl.

Må så gott


Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Hoppas att du haft en bra eftermiddag! Kul att du hittat till min blogg också, då hittade jag ju hit!:)

Nej, det är verkligen inte lätt att ta hand om sig själv, men jag ska verkligen göra ett försök. Lycka till du med!:)

Kram

2010-01-05 @ 18:14:42
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Nena in da USA

Halloj, tack för kommentar i min blogg! Kollade lite i din och såg vinterbilder från Trosa där vi bor i "vanliga" fall... (Vi har kvar vårt hus där och kommer att flytta hem när kontraktet här i US är över). Såg så underbart vintrigt och härligt ut! Vi väntar på en "Blizzard", snöstorm, så kanske får vi lite snö här med. Ha det! :)

2010-01-06 @ 04:23:45
URL: http://indausanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0