Vinter

Gokväll på er,
Vilken härlig vinter vi har. Idag har det snöat hela dagen. Lätta små snöflingor som liknar stjärnformade kristaller. Oerhört vackert med all denna snö. Njutbart tycker jag.



Efter att ha slappat  (inomhus) länge och väl valde jag och Melker att gå till pulkabacken. På vägen dit passerade vi dessa otroligt fina snögubbar.



Kallt men vackert. Vackrare i verkligheten än på bilden dock. Samtliga bilder i detta inlägg är tagna med min mobil.



Lillfisen



Grenar iklädda vinterskrud.



Övning ger färdighet. Melker (snart fem år) gör stora framsteg. Så duktig tycker jag!

Idag har jag inte gjort många knop. Istället har jag myst med Melker. Dock märkte jag att det kan bli för mycket av det goda. Jösses vad trött man blir av att slappa! En biltur till Scaniarinken för att hämta hem hockeygrabbarna ikväll väckte mig till liv igen och nu är jag pigg :-)

Imorgon är det söndag och det är fortfarande helg :-)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0