Reflexväst



Såg detta kort häromdagen och blev tvungen att småle då kortet passar väl in på mig :-)

Igår klockan 23.10 kom jag hem efter en joggingrunda. Det blev en sen runda. Sena rundor kan man unna sig under tid för semester. Jag fann vädret behagligt att springa i. Varmt, men inte för varmt. Lagom. 

Efter denna runda slår jag ett slag för reflexvästen. Den väljer jag att hissa i detta inlägg. Det var hyfsat mörkt ute och jag var glad över att vara väl synlig då det var lite trafik på ön, trots att klockan var sen.  Hade jag inte haft västen på mig hade jag oroat mig under hela rundan. Påkörd vill man inte bli. 

För er som undrar hur rundan gick , så gick det jättebra. Även benen rörde sig fint, inte bara armbågarna :-) Fick in ett högre tempo än tidigare men orkade ändå bättre.

Jag är glad över att ha kommit igång. Trots att sträckan för de flesta är kort (4,4 km) så är det en bra början för  otränade mig.

Vad ska vi hitta på idag då Lillfisen och jag? Kanske ska vi ta dagen som den kommer. Så får det bli.....



Kommentarer
Postat av: Grodmamman

Roligt kort!:)

4,4 km är väl inte en dålig början?!? Jag använder också reflexväst när jag är ute och joggar på vår och höst. Då är det inte alltid jag vill jogga i skogen och då åker västen på. Ingen kan då skylla på att jag inte syns i alla fall!:)

Kram

2010-07-23 @ 17:10:44
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: 2BarnsMamman

Låter som vi kommit till samma nivå med löpningen! Jag börjar tycka att det är riktigt skönt att komma ut på en runda nu :) Kram kram

2010-07-23 @ 18:23:16
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Grodmamman, näpp, inte dåligt alls utan en bra början :-)



2Barnsmamman, speciellt är det skönt när man sprungit klart. Den känslan är grym.



Kram till er båda från mig.

2010-07-23 @ 21:56:05
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0