Sista turen med hyrbilen

Denna bil har jag under veckan som gått utvecklat någon form av hatkärlek till. Å ena sidan har den sett till att vi fått se så mycket av detta underbara land. Å andra sidan har jag velat tillbringa mer tid på stranden då vädret varit kalas. Så även vår sista dag, 33 grader och sol.



Tisdag morgon klockan 10.00 var vi tvugna att lämna lägenheten. Avresa från Malaga var satt till 19.45. Vi hade en hel del tid att slå ihjäl, och detta utan tillgång till dusch. Det fick bli en tur med bilen :-)













Denna gång gick färden till underbara Puerto Sotogrande.
Atmosfären var fantastisk och det stod helt klart att det endast vistas välbärgade människor här. Insupa atmosfären var dock gratis. Vad en lunch kostar valde jag att inte ens ta reda på.











Nästa stopp gick till Esteponas golfbana. Underbart ställe där vi passade på att avnjuta en mycket god lunch. Här hade jag kunnat sitta länge och njuta. Denna atmosfär var också den fantastisk. På denna golfbana bor det svarta svanar. Otroligt coola!





Därefter var det dags för oss att lämna hyrbilen åter för att därefter ta oss hem till Sverige. Flygresan gick bra. Sista bilden i detta inlägg är tagen genom fönstret i flygplanet, när vi är uppe i luften. Så vackert.

Hemma i radhuset igen kl. 02.30. Idag onsdag har vi varit hemma och skrotat. Klippt gräsmattorna och utfört andra måsten har vi också hunnit med. Härligt att komma hem till en skön sommardag. Imorgon är det åter arbetsdag.

Sköt om er alla ni som hittat hit.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Välkommna hem till Svedala! Kram Kram!

2010-06-02 @ 17:57:37
Postat av: anna of sweden

En vecka går snabbt ... Men ni verkar ha hunnit med mycket!

2010-06-02 @ 18:47:32
URL: http://www.annasweden.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Jenny, stort tack, Kram till dig och familjen.



Anna, vi har hunnit massor. En vecka är för kort tid egentligen. Men en vecka är bättre än ingen vecka. Ha det gott.

2010-06-02 @ 20:24:59
URL: http://mammaxtre.blogg.se/
Postat av: emily

åh vad skönt att ni landat hemma i sälerhet! haha .. jag som är så flygrädd .. ;)



och ni har ju inte haft det helt fel verkar det som!

2010-06-02 @ 20:38:21
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trots erat farande sa har ni ("lillfisen") fatt fin farg!

Harligt!



Kram

2010-06-02 @ 21:02:15
Postat av: Marie KJ

Välkommen hem vännen min!

2010-06-02 @ 21:43:43
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Giggi

Härligt att se från er resa! Hoppas att ni är utvilade och solbrända! Ska bli spännande att höra hur ni har haft det. Kram Giggi

2010-06-02 @ 22:22:38
Postat av: Marita

Välkommen hem! Det är bara att fortsätta lapa sol, fördjupa solbrännan och börja se fram emot midsommar.



2010-06-03 @ 13:23:47
Postat av: mammaxtre

Emily, jag är inte flygrädd tack och lov. Vi har haft det bra. Tack för din kommentar.



Maribel, lillfisen fick lite färg. Men det var t-shirt på i solen som gällde :-)



Marie KJ, tack!



Gisela, vi är solbrända iallafall :-)



Marita; tack. Midsommar ser jag fram emot. Lapa sol är bästa avkopplingen, tycker jag.

2010-06-03 @ 21:34:38
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0