Livet

Hej alla rara,
 
 
En liten bit av Trosa båthamn imorse, tidigt. Vackert om ni frågar mig.
 
 
 
 
 
Svärmor och jag körde en favorit i repris imorse :-) Kl.07.30 tog vi oss ut på golfbanan för en 18-hålsrunda. Vi har trevligt under våra rundor jag och svärmor.
 
 
Dagens båtbild.
 
Ute på landet har jag nu hela familjen samlad. Trevligt så trevligt att få fira midsommar med de sina.
 
Dagens reflektion handlar om livet. Tankar om livet och dess mening. Tankar om vikten av att ta vara på den tid man får här på jorden. Tankar om vikten av att ta hand om sig och värna sin hälsa. Ett telefonsamtal idag ruskade om mig ordentligt och väckte en hel massa känslor och funderingar. Svåra frågor men nog så viktiga.
 
Nu börjar det bli dags för mig att klä om till löparkläder och bege mig ut. Jag ska fortsätta mitt funderande om livet. Kanske det gör att jag inte tänker på hur förbannat jobbigt det är att springa. Har liksom annat att fokusera på nu.
 
Må så gott och tag hand om dig
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jess

Härliga, härliga bilder!
Ha nu en riktigt skön midsommar!
kram

2012-06-22 @ 08:09:11
URL: http://maisongrey.blogspot.se
Postat av: A House With A View

Som vanligt såååå vackra foton!! Och jag gillar din dagens reflektion, så sant... Jag har också börjat fundera allt mer på att värna hälsan... Man har bara ett liv på jorden och det man sår nu (genom att inte sköta om sig) får man förmodligen skörda senare...

Önskar dig en fin midsommar!

Kraaaaaaaaaam aka

2012-06-22 @ 09:55:11
Postat av: tankar o bilder

Har jag sagt att jag gillar dina båtbilder, de är toppen!

Ha nu en riktigt fin midsommar! Kram

2012-06-22 @ 10:13:31
URL: http://tankarobilder.blogspot.com
Postat av: Maribella

Livet är så, upp och ner. Man behöver ner för att kunna uppskatta upp!

Glad midsommar!

2012-06-22 @ 10:15:48
URL: http://www.maribellassk.blogspot.com
Postat av: Monica

Omgivningarna och jobbiga tankar kanske hjälper till att få till de där löparrundorna. Var och en på sitt sätt.
Tänk att komma så långt att det till slut är KUL att sticka ut och springa. Härligt att du kämpar på och inte ger dig. Heja dig!
Hoppas ni får en skön midsommar uppe i ert sommarparadis!
Kram från Monica

2012-06-22 @ 12:51:14
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0