Barndomsminnen

Gokväll, att vara ledig är himla skönt tycker jag.
 
 
 
Helgen har bestått av hockey lantliv, löpning, god mat, läsning, tv-tittande och en hel massa mys. Älskar helger!
 
 
En dagens båtbild tagen i lördags.
 
Dagens reflektion gjorde jag vid köksbordet idag när jag spelade Uno med Melker och hans farmor (svärmor). Det är så fint att Melker har en farmor som finns för honom och som tar sig tid för honom. Jag är säker på att han kommer att ha fina barndomsminnen med sig genom livet. Att stunderna med farmor alltid finns med honom, som fina minnen att plocka fram. Jag är så glad för Melkers skull.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Fina Lotta, vilken myshelg du har haft och ljuvliga bilder du bjuder på (som alltid). Jag minns alltid min barndom när jag ser dina ishallsbilder. Jag växte upp i en ishall och om jag blundar kan jag fortfarande höra puckar som slår mot en hockeysarg eller ett plexiglas. Och ljudet av skridskor som skär en nyspolad is. Minnen...

Ja, vilken lycka det är både för Melker och hans farmor. Att de finns där för varandra. Kärlek och en fantastisk vänskap. Ovärderligt.

Ta hand om dig du fina.♥

Kram Lotta

2012-11-18 @ 22:43:05
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Lotta

Underbart Lotta! Jag hade en sådan nära och fin relation med min farmor. Hon har för alltid en speciell plats i mitt hjärta.


Melker spelandes hockey...det gör mig varm inombords!

Kram min vän
Lotta

2012-11-19 @ 00:05:18
Postat av: Anna Adanir

Mysigt! Hade också min farmor som jag besökte på loven!
Hoppas jag själv blir en bra mormor :) den dagen!
Kram

2012-11-19 @ 05:27:34
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: tinajo

Det är mysigt att ha den generationen i sitt liv. :-)

2012-11-19 @ 07:46:48
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: Nilla

mysigt med sådana minnen och just med sina mor och farföräldrar.kram Nilla

2012-11-19 @ 21:03:20
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com
Postat av: Gun

Ja visst kommer han minnas allt de där fina <3 Mina barnbarn har fått gosa med min mormor, det hoppas jag att de tar med sig. Om inte annat så kommer jag att påminna dom :)
Dina fina ungar i en vacker miljö med massor av kärlek, det kan bara bli bra :)
Kram

2012-11-19 @ 21:22:16
Postat av: Sara

Ja det är guld värt att barnen får ha fina relationer till mor- farföräldrar! Kram Sara

2012-11-20 @ 22:06:55
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0