Bildbevis

Hej och god härlig sommarkväll på er alla,
 
 
Jag sitter ute och bloggar i kväll igen. Vill inte gå in. Fastän klockan slagit 21.00 så har vi sol (som ni ser i bild) och jag njuter.
 
 
I morse när jag satt och åt frukost hade jag sällskap av denna fina. Den åt klöver så att det stod härliga till. 
 
 
Denna mycket lilla båt gick ut i morse vid frukosttid. Var tvungen att springa in efter kameran, så söt :-)
 
 
 
Bildbevis. Mamma-badkrukan har tagit årets första dopp :-)
 
 
Ikväll bjöd Melker (yngsta sonen) på fika. Vi satt och njöt av gofika i den bästa av miljöer och i sällskap av varandra och av en underbar sol och en ljuvlig värme. Vilken kväll!
 
 
Dagens båtbild. Ett blått segel, helt klart fint och helt klart ovanligt. Jag gillart!
 
Dagens reflektion handlar om att man ibland måste bjuda på sig själv. Det gjorde jag idag och jag gjorde det BARA för Melkers skull. Under min PW i morse hade jag sällskap av Melker och under mitt sjukgymnastikpass hade jag sällskap av Melker. Så jag tänkte att han var värd något han verkligen skulle bli glad av. Så jag bestämde mig för att det var dags för mig att bada tillsammans med honom. Och det gjorde jag och det gjorde honom glad, milt uttryckt.
 
Jag är förstår ni en badkruka till mamma. Något jag ofta får dåligt samvete för. Han vill så gärna att jag ska bada men jag har så svårt att komma i......Men idag så blev det ett premiärdopp och vet ni, det var skönt :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbart! Det var säkert skönt också, att bada. Två flugor i en smäll ;)

Och ja, du och jag. Vi ska ro Lotta! Gillar att vi har bestämt det.

KRAM

2013-07-21 @ 21:51:02
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Linda

Modig att ta ett dopp, jag är själv en sååååå badkruka och barnen bara väntar på att jag ska bada.

Kram Linda

2013-07-21 @ 21:52:31
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Jag jäklar sicken badkruka! Vi har haft 22 grader i Östersjön på Getis i flera veckor. Fast det var 12 när jag premiärbadade (skrytsamma jag)4 grader när Magnus badade i mars (brrr)
Vad duktig du är med sjukgymnastiken (säger hon som är klar där men skulle köpa ett gymkort)
Och solskenet räckte även över din semester, det är du värd!

Kramar

2013-07-22 @ 10:34:45
URL: http://systermarie.blogspot.se
Postat av: Channal

Hurra för Dig!! Men jag tycker faktiskt att det är kallt i Östersjön! Du är INGEN badkruka! Jag måste ha minst 21 grader om jag ska hoppa i! Blev mkt bad i Grekland iallafall!

KRAM Anna

ps. älskar din termos, så fin! ds.

2013-07-22 @ 14:18:20
URL: http://annasinspiration.blogspot.com/
Postat av: Bara anna

Mysig blogg du har och härliga sommarvillor du bjuder på. Här har det med badats i dag, som väldigt ofta nu för tiden i det här vädret, gäller ju att passa på.
Må så gott
//bara Anna
Annacecar.blogspot.com

2013-07-22 @ 18:59:49
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: tinajo

Jag badar nästan aldrig i Sverige, är en otrolig badkruka. :-) Söt liten hare! :-)

2013-07-22 @ 20:50:34
URL: http://tinajoathome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0