Lat

Hej alla,
 
Söndag kväll och det är dags för mig att sammanfatta helgen som gått. En helg i vilken jag tillåtit mig att vara lat något som jag  njutit av att vara. 
 
 
Kameran har kommit att bli ett fint sällskap. Denna helg blev inget undantag.
 

Båtar, ni vet jag gillar dem, mycket!
 
Jag har inte bara latat mig, jag har löptränat och spelat golf också.
 

Att sitta och se ut över vattnet (i detta fall Östersjön) är oerhört rogivande. Jag har denna helg suttit i timmar och inte gjort annat än att se ut över vattnet. Som balsam för själen.
 
Lapat sol har jag också. Solstolen och jag hörde samman denna helg. Bästa, bästa avkopplingen!
 
Dagens reflektion är att jag under mina fyra veckors semester hade tre kalla veckor. Den fjärde och sista veckan fick jag äntligen tina upp för då kom värmen. Nu har jag jobbat i fyra veckor och det slår mig att jag trots det dåliga semestervädret finner denna sommar som en oerhört fin sådan. Det är kvällarna och helgerna med vackert väder som gör att jag har semesterkänsla fastän jag jobbar.
 
Må så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Och jag gillar dig, mycket!

Fint att läsa Lotta, att sommaren varit så skön och avkopplande. Gillar att du skriver att kameran har blivit ett fint sällskap - så känner jag också ;)

Är rejält solkysst efter en dag vid Atlanten…en dag vill jag åka dit med dig!

xo

Svar: En dag Lotta, en dag i framtiden, då ska vi ses oftare än vi gör idag. Vi skall upptäcka tillsammans. Det ser jag fram emot. I väntan på dessa tider ser jag fram emot nästa gång vi kan ses. Mailar dig snart. Kram
Mammaxtre

2014-08-11 @ 01:25:29
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Life's silverlining

Håller med om att havet, vattnet och naturen är otroligt avkopplande. Ser väldigt trevligt ut med golf! Det var länge sedan nu för mig:) sommaren har varit väldigt fin, bra nu när vi går in i mörkare tider. Kram Pernilla

2014-08-11 @ 07:46:44
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Det verkar varit en riktigt härlig helg!

2014-08-11 @ 08:37:07
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter som en helg ska vara- att få vara lite lat;) hihi Ser ut som en bra sving oxå;) Kramar

2014-08-11 @ 17:37:11
URL: http://www.njutbarating.blogspot.com
Postat av: Channal

Otur du hade med dina första semesterveckor men skönt att du finner den bra! Vatten är rogivande! Älskar solglitter och ljudet av vågskvalp!

KRAM Anna

2014-08-13 @ 22:08:11
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0