Handelsträdgård

 
 
Hallå är,
 
Tiden lackar mot jul, det går fort nu.
 
I helgen besökte jag ett av mina favoritställen. En handelsträdgård (Nora) i Vagnhärad.
 
Häng med.....
 
 
Till Nora åker jag vår som sommar, höst som vinter. Åker hit ibland för att köpa med mig något fint hem, men oftast åker jag till detta ljuvliga ställe för att hämta inspiration och för att få vistas i den ljuvligaste av miljöer.
 
Dagens reflektion är att man ibland måste ställa sig frågan varför man ska vänta på något som man vet att man behöver göra antingen nu eller sen. Varför dra ut på det? Så gick min tankar idag.
 
Och jag bestämde mig för att inte vänta :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Vad härligt! Och vilken känsla att både komma till insikt samt göra något åt det. Starkt!

2014-12-09 @ 22:41:55
Postat av: Channal

Vagnhärad är inte långt från mig. Ska lägga Nora på minnet! Mysiga fina bilder. Snart är julen här!

Kramar Anna

2014-12-10 @ 20:37:50
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Kristina

Så sa alltid min mormor. Varför spara de stora jordgubbarna till sist frågade hon, då är du ju redan lite mätt. Så rätt. Jag är så glad att du läst om Miriam. Årets bästa bok enligt mig. Nu läser jag Croissanten till frukost. Kul med boktips.
Gillar du deckare kan jag rekommendera Stalker av Kepler. Både bladvändare och nagelbitare. Hua mig.
Kram i blåsten kära du. ❤️ kristina

2014-12-11 @ 12:46:59
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0