Pepparkakstak

Hallå där, 

I bloggar och på instagram ser jag många fantastiska pepparkakshus. Som kontrast till detta bjuder jag er idag på ett inägg om det som skulle ha blivit ett pepparkaks-hus men som istället blev ett pepparkaks-tak.


Jag är mamman som inte ens klarar (inte i år i allafall) av att sätta ihop ett pepparkakshus fastän det bara var att montera ihop. 

Dagens reflektion: vad gör väl det att pepparkakshuset blev till ett tak? Allt måste inte vara perfekt. Så istället för att känna mig som en misslyckad mamma så är jag glad åt att det iallafall blev ett tak av pepparkakshuset. Taket är tungt på grund av en massa gott godis 
:-)

Må så gott

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Jättefint! Varför vara som alla andra? Jag anser mig vara duktig i köket men ett par saker behärskar jag inte. Så i det här huset brukar vi äta scrambled pancakes och tjocka, mjuka pepparkakor ;) Jag gillade även ditt förra inlägg om ålder och tycker du är vacker på in- och utsida! kram

2014-12-17 @ 20:51:04
Postat av: Anonym

Urtjusigt om du frågar mig!

Svar: Visste jag ju redan att du tyckte :-) Kram
Mammaxtre

2014-12-19 @ 00:54:23
Postat av: dianasdrömmar

Mums, det där vill man sätta tänderna i :) kram Diana

2014-12-19 @ 06:49:31
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0