Trosa i mitt hjärta

Gott Slut och Gott Nytt år fina NI!
 
Idag bjuder jag på några bilder från ett vintervackert Trosa. Trosa i mitt hjärta.
 
 
Trosa ån i vinterskrud. Vacker vår som sommar, höst som vinter.
 
(den yngsta av männen i mitt liv)

Trosa Havsbad inbjuder inte till något badväder så här års. Detta till trots så är havsbadet väl värt ett besök även vintertid. De foton som jag har tagit ger inte en rättvis bild. Det är vackrare än så här.
 
Dagens reflektion handlar om att Trosa för många är en sommarstad. Men vintern i Trosa är vacker den med, det går jag i god för. Jag som är väldigt förtjust i våra svenska årstider tycker om Trosa oavsett årstid. Känner mig som förälskad i denna ljuvliga småstad.
 
Må så gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0