Glatt överaskad

Hallå där,
 
kanske du är lite trött på mina boktips... kanske inte. Idag bjuds det (hur som helst) på ännu ett :-)
 

Den här boken handlar om relationer. Den sätter också fingret på att en person kan styra sin familj, även inledningsvis efter sin död. När Martas make, sedan 40 år, avlider så börjar livet för Marta och flickorna.  Först då börjar på sitt sätt livet.
 
Då börjar den inre resan. Resan som handlar om att vara sann mot sig själv. Den resan som i detta fall ger svar på vem de varit, vilka de är och vem de ska komma att bli.
 
Jag lånade denna bok från bibloteket för att jag var nyfiken på om Ulrika kan skriva. Ulrika som är mest känd som Svennis älskarinna, hon kan skriva. Jag blev glatt överaskad och är glad över min nyfikenhet. Vilken bra bok!
 
Dagens reflektion handlar om att det nog kan var så att man ibland inte förrän efteråt ser hur det faktiskt har varit.
 
Må så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mittgodastefinaste

Älskar att få boktips då jag är en sån bokmal! Var på biblioteket igår och lånade en ny hög till mig och lite till döttrarna!
Denna verkar vara i min smak!

Trevlig helg Kram jenny

2014-11-15 @ 07:42:33
URL: http://mittgodastefinaste.blogspot.se/
Postat av: Channal

Glad av dina boktips! Det behövs... vi har lite samma lika smak också! Borde lägga ut boktips jag också.

Fin helg till dig! KRAM Anna

2014-11-15 @ 10:47:37
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0