Madrid del 6

God kväll,
 
Tänk så mörkt det är nuförtiden och detta redan tidig kväll. Lite deppigt tycker jag. Jag tänder ljus och gör mitt bästa för att gilla läget MEN mörkret gör mig trött (och faktiskt lite deppig).
 
I Madrid var det härligt sommarväder minsann och det var himla trevligt!.
 
 
 
En av höjdpunkterna under vistelsen i Madrid var att gå på fotboll.  Atletico Madrid mötte Espanyol på Vicente Calderon. Vi var 55 000 åskådare och stämningen kan inte annat än att beskrivas som mäktig. Det var riktigt coolt!
 
I den här bloggen systermarie.blogspot.com finns det mer bilder från tjejresan till Madrid (och från denna fotbollsmatch)
 
Dagens reflektion är att jag är ganska säker på att man inte behöver vara fotbollsintresserad för att njuta av en fotbollsmatch av detta slag. Oavsett om intresse finns eller inte så kan man inte annat än att finna stunden som en mäktig upplevelse. En upplevelse som man inte skulle vilja ha ogjord.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror också vissa saker måste upplevas när man är
På plats även om man kanske inte är super intresserad...
Läste i Metro att Madrid är höstens storstad man ska åka till

Kram Sandra

Svar: Men vad roligt, den artikeln vill jag läsa! Madrid är helt klart ett trevligt resmål.Ha det gott
Mammaxtre

2014-11-04 @ 19:57:16
URL: http://vitasmultron.blogspot.se
Postat av: Channal

En upplevelse att få vara på en stor arena! En häftig känsla. Här är på TV'n spelar Madrid mot Malmö just nu!

Visst känns november onödig! En trött deppmånad! Men jag tankade krafter under lovet.

Kram Anna

2014-11-04 @ 21:24:29
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Lotta

Så skönt och härligt med en resa just den här tiden på året. Perfekt! I helgen bytte vi till vintertid och jag känner av det - mörkt tidigt och jag blir precis som du, trött och lite deppig. Dagarna känns så korta och jag har tappat lite fart.

Tänker på dig vännen!

KRAM

2014-11-05 @ 02:45:51
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Ja, den gråa och mörka hösten vi har nu är INTE rolig:( Så trevligt att resa bort och uppleva något roligt istället!

Kram Pernilla

2014-11-05 @ 19:11:37
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0