Herr och fru

Hallå där,
 
Vem kunde ha trott att jag skulle känna mig pigg på kvällskvisten, inte jag i alla fall....
 
Lämnade sonen på morgonfritids, åkte till jobbet, jobbade, åkte till sjukgymnasten, hem för att duscha innan utvecklingssamtal med sonen i skolan, utvecklingssamtal, hem för att laga middagsmat (efter middagen är jag galet TRÖTT) körde sonen till teaterlektion.....
 
Dagens reflektion är att det enda som behövdes för att motverka den trötthet jag kände var att åka hem till två vänner (herr och fru i detta fall). En kopp kaffe i sällskap av fina vänner och en massa babbel gav mig energi. Vänner gör en pigg!
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Kan jag ha sett dig i backen utanför Sydpoolen vid 15 tiden?

Svar: Det kan du ha gjort :-)
Mammaxtre

2014-10-08 @ 22:47:26
Postat av: Marie KJ

Du är fin du. Att ha vänner ger energi ♥ Jag hade tänkt att skippa milen men blev så stolt och peppad av ditt skryt om mig så jag gick ut och gjorde den efter du åkt :)


Tack för titten!

Svar: Vi är bra för varandra helt enkelt :-)
Mammaxtre

2014-10-09 @ 10:43:30
URL: http://sytermarie.blogspot.com
Postat av: Ekenäsliv

Ja vänner gör en pigg o värmer hjärtat.
Tack för dina ord hos mig.
Kram Anna

2014-10-09 @ 22:32:11
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: mittgodastefinaste

Vänner ger bästa energin!

Kram Jenny

2014-10-11 @ 09:35:18
URL: http://mittgodastefinaste.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0