Sliten

God kväll på er alla, 

Det är snart dags för mig att säga God natt (tidigt i kväll) men innan dess några rader om varför.

Helgen har varit fylld med en hel massa kvalitetstid tillsammans med det finaste jag har. Mina barn.

Lördagkvällen tillbringade jag med min dotter på Hamburger Börs. Vi njöt av god mat och dryck men framför allt njöt vi av Orup. Galet bra show och det blev sent ( för att vara mig).


Sen har jag spelat golf med mina söner också. Storm och kyla stoppade inte oss. Trevlig runda eftersom golf är skoj och det är fint med en aktivitet tillsammans. Men som den kylan sög musten ur mig. Som det tog tid för mig att tina upp.

Dagens reflektion är att jag känner mig sliten efter denna helg och förstår att det är ett ålderstecken. Lite för sena kvällar och tidiga morgnar. Men trevligt har jag haft. 

Tidigt i säng idag således, också det ett ålderstecken, kanske :-)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: The Place To Be

Jo det där med att känna sig sliten känner jag igen. Hm det är nog ett ålderstecken. Jag känner mig tom sliten efter att ha varit på SPA hela dagen igår.... Vågar mig inte ens på en reflektion på den!!!

Kram Malin

2015-03-03 @ 18:52:09
URL: http://theplacetobe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0