Vår i luften

Hallå där,

Vi svenskar pratar ju gärna väder. Och jag kan banne mig inte låta bli att göra just det just idag. Vilket väder!


Min dotter och jag har idag gjort årets första besök på Zetas. Vi åt lunch ute i solen. Älskar miljön som denna underbara handelsträdgård bjuder på, särskilt en solig och varm vårdag som denna.

Dagens reflektion är att man är bra fri med bil. Jösses så mycket man kan hinna med när man är bilburen och vill ta sig till många olika ställen under en begränsad tid. Dyrt färdmedel men attans vad jag har uppskattat min skruttbil idag.

Må så gott

Kommentarer
Postat av: KaosJenny

Fint med vår och vilka fina krokusar. Kram

2015-03-09 @ 00:18:56
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com
Postat av: Anonym

Visst känner man sig fri och oberoende med bil. En skön känsla. Zetas är en inspirationskälla! Vill så mycket när jag åker därifrån! Nu får gärna värmen stanna för gott! Helt jäkla underbart!!

Kramar Anna Channal

2015-03-09 @ 07:34:46
Postat av: Inredning & Guldkanter

Fantastisk dag att besöka Zetas på. Ja bil är man väldigt glad över att ha, stor frihet.Kram Pernilla

2015-03-09 @ 20:27:27
URL: http://inredningochguldkanter.se
Postat av: Anonym

Själv är jag i Åre med en av arbetarna på Zetas 😉

2015-03-10 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0