Bra cd



Jag gillar henne skarpt. Cd.n är riktigt bra. Jag är glad över vår stereo i köket. Lyssnade på denna underbara cd ikväll när jag lagade mat, inte helt fel.

Helg igen, veckan har gått fort. Förra helgen var inte alls bra. Den här ska bli bättre, det måste den! En helg utan att vara uppbokad känns annorlunda,  men ska bli härligt. Inga matcher, körningar eller andra måsten står på agendan. Planen är att städa och att åka till Ikea för att handla ett skrivbord till Marcus. Ska hinna med att röja lite på vinden samt även hinna med att njuta av våren.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Är den på svenska? Lugnt? Trallvänligt? Har haft en underbar dag på Getryggen och hemma. Herre gud vilket väder!

2009-04-04 @ 17:53:11
URL: http://systermarie.blogspot.com/
Postat av: Mammaxtre

Marie, den är på svenska. Hennes Joplin röst är underbar. Texterna kan många av oss känna igen oss i. Varken lugn eller trallvänlig tycker jag. Men, bra!

2009-04-04 @ 18:39:22
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0