Bra dag, äntligen!



Malin & Melkers Muffins. Så goda!

Idag bjöd vi familjen Westberg på fika, hemma hos dem. Vi tog med oss allt som behövs när man ska fika. Vi hade så rörigt på våran tomt då vi slipade bord och stolar, då passade det bra att ta med fika hem till våra grannar. Alla sätt är bra utom de dåliga sägs det. Såklart bjöd vi på Muffins, eller cupcakes, som Malin kallar dem. Trevligt med trevliga grannar.



Melker och Max hade ett eget bord.



Världens gulligaste Maja.



Denna tavla fick jag av svärmor & Leif när jag fyllde 40 år. Jag tycker väldigt mycket om den. Har funderat länge och väl vart den ska sitta. Idag kom jag på vart. Självklart skall den placeras på ena väggen i köket, och så fick det bli. Jag är mycket nöjd.

Idag har kärleken och jag slitigt hela långa dagen. Vi tog fikapaus med familjen Westberg i övrigt har det gått i ett. Vi har fått massor gjort men har ändå inte hunnit med allt. Men imorgon är en ny dag......

Det bästa med denna dag är att det äntligen börjar går åt rätt håll, det vänder nu, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0