Troligen



Sitter i soffan, äter winegum och bloggar framför tv.n. Har en filt om mig och kikar på "Berg flyttar in". Berg flyttar in hos Lill Babs och jag kan ärligen erkänna att jag är nyfiken på hur hon har det hemma hos sig. Marcus är hos sin pappa. Malin är (kanske) hos Pauline. Jag vet inte så noga. Känns plötsligt som att hon redan flyttat hemifrån. Hon sms:ar om vart hon är. Jag sover "troligen" hos Pauline stod det på det senaste  messet jag fick. Vad farao betyder troligen ? Hoppas hon är hemma hos Pauline och studerar, vilket jag såklart förstår att hon inte gör,  men vet att hon borde. Studenten närmar sig med stormsteg.

Idag efter jobbet åkte vi till Skärholmen en snabbis. Kärleken behövde en ny skjorta och Melker vårkläder.

Trevlig helg önskas er alla!






Kommentarer
Postat av: Malin

haha du är rolig du, jag ÄR hemma hos Pauline och troligen innebär att jag sover här.



har du tur så får du äran att träffa dotter din imorgon ;)

Sov gott Mami

2009-04-24 @ 22:15:28
URL: http://mamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0