Inget att skriva om ?

Idag kom jag först fram till att jag inte har något att skriva om. Efter en stund kom jag nog ändå på att det alltid finns något att skriva om. Exempelvis skulle jag kunna skriva några ord om den fruktansvärda huvudvärk som jag haft sedan tidig morgon. Jag skulle kunna skriva några ord om att jag har så ont i min kropp att jag börjar känna oro.  Skulle också kunna skriva om att jag är så trött att käkarna nästan går ur led när jag gäspar. Några ord om att jag under eftermiddagen på jobbet  varit med och rekryterat nya medarbetare, skulle jag kunna skriva om.



Ovan ser ni vårat bord och stolar som stått under presenning en halv höst och en hel vinter. Nu är bordet framtaget och har fått omvårdnad. Är nyslipat och inoljat. Således är bordet  nu redo för vår och sommar,  i år också. Tidigare har vi haft plastmöbler. Underhållsfritt men inte på långa vägar så fina som dessa möbler.



Melker är som bekant helt tokig i musik. Han har nästan lyssnat sönder "Mamma Mia" cd.n , som för övrigt en gång var Malins cd. För en tid sedan introducerade jag "Mamma Mia"  på DVD för honom. Han älskar den,  och ser en snutt varje dag. Både han och jag blir glada av att se filmen. Den är rar, och miljön är underbar. Musiken går inte annat än att tycka om. Har ni inte sett den,  och vill låna den av mig, går det tyvärr inte. Melker skulle aldrig förlåta mig :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0