Påskkärringar



Jag har för några minuter sedan jämställt påskkärringar med tiggeri. Detta gjorde jag i Marie KJ.s blogg som en kommentar till ett av hennes inlägg. När jag därefter öppnade dörren och möttes av dessa underbara påskkärringar, smälte mitt hjärta. Så otroligt gulliga allihopa!

Lite tiggeri tycker jag fortfarande att det är. Men, dessa barn gick bara till speciellt utvalda familjer, och deras föräldrar följde med dem. Vilken tur att det blev godis över efter att ha fyllt mina söners påskägg.

Malin gumman,  om du läser detta kan jag meddela att du i år inte får något ägg. Du får något annat. Finns i ditt rum, hoppas du ska bli glad.

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Otroligt söta kärringar!

2009-04-09 @ 19:14:59
URL: http://systermarie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0