Slit och släp



Max & Melker  leker med hink och spade, och en massa sand. Ett vårtecken hemma på våran gata.
Melker har blivit så stor nu att han kan vara ute gården och leka själv. Detta passade extra bra idag då vi hade fullt upp hemma med våra bestyr. Förmiddagen ägnade jag mig åt att röja på vinden.  Eftermiddagen ägnade jag mig bland annat åt att  hjälpa till med att riva upp golvet i Marcus rum. Jag känner mig helt slut. Har ont i hela kroppen. Tillochmed min ena stortå gör ont. :-)) Förstår precis hur skogsarbetarna förr i tiden kände sig i kroppen efter en arbetsdag.
Hade tänkt att åka till plantagen för att handla några säckar jord till min rabatter idag. Det får bli en annan dag....



Så här ser det ut på våran framsida. En massa bråte som skall slängas. Kärlekens snälla mamma och hennes Leif skall komma imorgon och hjälpa oss med att köra vårat skräp till återvinningen. Vi har ingen dragkrok på våran bil. Skall  dock införskaffa en då man är som handikappad utan. Tur för oss att vi har Monica och Leif som hjälper oss tills dess att vi klarar oss själva.

Nu skall jag avnjuta en smoothie som Malin gjort till mig. Sen ska jag måla naglar och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0