En dag att minnas

Marie och Peter ingick igår den 29 augusti äktenskap. De bjöd oss på ett fantastiskt vackert bröllop och på festernas fest. De bjöd oss alla på en dag att minnas



Här står gästerna (mina fina vänner) redo med såpbubblor i väntan på att brudparet skall komma ut ur kyrkan.



Marie med sin Peter / Peter med sin Marie




Sirpa och Viktoria står på bryggan i väntan på att brudparet skall komma åter efter fotografering.



Viner stod på önskelistan och så fick det bli. Karren och Klas ordnade denna fina present. Viner att lagra till brudparet från tjejligan med respektive.  



Åter efter att ha blivit fotograferade. Så fina så fina.



Familjeporträtt



På Waxholm tre intogs förätt samt dessert och bröllopstårta. Middag intogs på Nyckelviken. Upplägget var suveränt bra.  



Efter middag på Nyckelviken steg vi åter omborg på båten. Då var det snart dags för festernas fest. Bilden är tagen från bryggan på Nyckelviken. Som ni ser hade vi tur med vädret. 



Bilden får tala för sig själv.


Tack snälla Herr och fru Blomqvist för att vi fick vara med er på er stora dag.

Reflektion: igår under festernas fest satt jag och kikade på mina vänner med sina respektive och kände sådan oerhörd glädje. En glädje över att jag är lyckligt lottad som har just dessa människor i mitt liv. Tack snälla Marie, Peter, Karren, Klas, Viktoria, Henrik, Sirpa, Anders, Helene och Christer.


Tillägg: kom på (några timmar senare efter att jag skrivit detta inlägg) att ni som inte vet kanske vill veta att paret vigdes i Ekerö kyrka. Waxholm tre hämtade upp oss alla vid bryggan nedanför kyrkan.



Kommentarer
Postat av: Marie

Tack själva! Utan er underbara vänner skulle det inte kunnat bli en så helt magisk dag som vi fick...

Älskar er alla.

Vi hörs efter smekmånaden/PUSS

P.S Vi har tänkt tillbaka hela dagen på er med glädjetårar i ögonen.

2009-08-30 @ 18:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0