Dagens fråga

Hej hopp,



Fin bild (tycker jag) på Lavendeln i min rabatt på baksidan som fortfarande lyser upp fint.



Dagens fråga är : vad är det för något som ploppar upp i min rabatt?  (se bild)
Vill inte rensa bort förrän jag vet vad det är för något.

Min torsdag har jag ägnat år sysslor hemma. Både inne och ute samt har jag läst ut Mari Ljungstedts bok "I denna ljuva sommartid" Hon skriver bra böcker tycker jag.

Jag har hockeykörningen och skall hämta grabbarna på Scaniarinken kl. 22.00. Blir en sen kväll för mammaxtre.

Ha det gott alla besökare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Växterna påminne något om lammöron, så det kan vara det. Googla och läs mer.

2009-08-28 @ 14:48:41
Postat av: Mammaxtre

Tack du anonyme för tipset. Ska googla på lammöron.

Ha det gott.

2009-08-28 @ 23:12:35
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0